Åpningstider i publikumsmottaket:

Mandag: kl. 12.00- 14

Tirsdag: STENGT

Onsdag: kl. 12.00- 14.00

Torsdag: STENGT

Fredag: Kl. 12.00- 14.00

 

Du kan også komme i kontakt med oss utenom åpningstider:

Kontakt oppnås gjennom dialog i aktivitetsplan direkte til veileder, eller chat og «skriv til oss» på www.nav.no. Ved behov kan det avtales time for samtale.
Har du ikke mulighet til å henvende deg i digitale kanaler kan du levere søknader eller beskjeder i postkassen utenfor NAV-kontoret utenom åpningstider,

eller ringe kontaktsenteret 55 55 33 33 og be om en avtale. Veileder kaller inn til avtale uavhengig av åpningstid så har du avtale må du bruke ringeklokke.

På grunn av stor pågang på kontaktsenteret, ber vi om at de digitale kanalene brukes fortrinnsvis.

Vis smittvernhensyn når du møter ved NAV Lund:
Ikke kom til oss hvis du er syk eller hvis du har vært i utlandet eller i spesielt utsatte smitteområder.

Hold minst 2 meter avstand til veileder og andre og bruk håndsprit i mottaket når du ankommer NAV Lund.

Publikums PC og skriver er blitt koblet opp. Ved bruk ber vi alle rengjøre tastatur og mus med antibac servietter som ligger ved skjermen.

 

Søknad om sosialhjelp.

Skjema kan lastes ned og skrives ut hjemme. Klikk her for å komme til søknadssenteret. Søknad med nødvendig dokumentasjon kan legges i konvolutt og legges i postkasse til NAV på utsiden av ytterinngang. Postkasse tømmes daglig.

For raskes mulig behandling er det viktig at den enkelte sjekker at de har lagt ved det som er etterspurt dokumentasjon.